Identyfikacja wizualna grafika

To nie jest TYLKO logo

Każda firma, niezależnie od tego w jakiej działa branży, potrzebuje logo, które z czasem utrwali się na rynku i będzie stanowiło znak rozpoznawczy danego przedsiębiorcy. Logo jest graficzną lub tekstową formą interpretacji nazwy i jednoznacznie identyfikuje daną markę, firmę, produkt itp. Jeżeli chciałbyś zlecić naszej agencji zaprojektowanie logo, które będzie widoczne na stronie internetowej, ulotkach, wizytówkach, aukcjach allegro i w innych mediach, to z chęcią przygotujemy kilka propozycji.

Podczas procesu projektowania logo analizujemy konkurencję, ich materiały reklamowe i logotypy, aby móc stworzyć logo inne, wyróżniające się, które zapadnie w pamięć klientów firmy.

 

Pakiet na START

W trosce o rozwój Twojej nowopowstałej firmy proponujemy Pakiet na START, który zawiera:

  • Logo – stworzymy atrakcyjny projekt logo dostosowany do charakteru prowadzonej działalności, uwzględniając grupę odbiorców
  • Strona internetowa – strona zawierająca kilka podstron, z unikalną szatą graficzną, zaprojektowaną zgodnie z wymaganiami i upodobaniami Klienta. Pomożemy również w wyborze domeny.
  • Wizytówki – zaprojektujemy dla Ciebie wizytówki oraz zaproponujemy najlepszą jakość i dobrą cenę wydruku.

Przytaj więcej o pakiecie na naszym blogu

 

Identyfikacja wizualna

CI (ang. Corporate Identity) to zbiór informacji lub swego rodzaju instrukcja jak posługiwać się logo (logotypem) oraz pozostałymi elementami identyfikującymi firmę.

Dzięki szczegółowo opisanej budowie znaku (logo), zachowasz spójność materiałów reklamowych reprezentujących Twoją firmę.

Wszystkie te informacje zostają zawarte w tzw. Księdze znaku (ang. Brand book). W tworzonych przez nas Księgach znaku znajdziesz szczegółowe opracowania oraz konkretne przykłady zastosowania logo. Przestrzeganie zasad zawartych w Księdze znaku jest niezbędne, jeżeli chcemy tworzyć spójny wizerunek firmy.

Księga znaku przeważnie składa się z 7 części:

  • Opis oraz znaczenie logotypu
  • Budowa logotypu
  • Dobrana kolorystyka (Pantone, Cmyk, RGB, Hex/WWW)
  • Pole ochronne
  • Warianty logo
  • Zalecane kroje pisma wraz z odmianami i wielkością
  • Prawidłowe i nieprawidłowe zastosowanie logo

Chętnie podejmiemy się wyzwania wykreowania oryginalnego wizerunku Twojej firmy, abyś mógł wyróżnić się na tle konkurencji!

Na podstawową wersję identyfikacji wizualnej składają się m.in.:

  1. Logo / logotyp
  2. Proponowana kolorystyka
  3. Krój pisma
  4. Spójna szata graficzna materiałów reklamowych
  5. Strona WWW

Nic nie stoi na przeszkodzie, aby poszerzyć CI o sugerowane barwy, które możesz zastosować przy wystroju wnętrza biura oraz propozycję wyglądu produktów/ opakowań i wiele innych.

Dzięki stosowaniu wszystkich proponowanych rozwiązań masz pewność, że Twoja firma zyska jednolity wizerunek i charakter, co prowadzi do zapamiętania marki przez klientów.